Saturday 22 August 2009

Puss, puss

Kvelden har minnet meg om den andre gangen vi var fra hverandre etter at vi ble sammen. Da, som nå, hadde jeg the Verve's Bittersweet Symphony på hjernen. Da, fordi jeg hadde hørt den på vei tilbake fra innspillingen av QI, i kveld fordi jeg har sett Trond-Viggo og Christopher Schau.

Å ha sunget "Puss, puss", "Hjalmar" og "Tenke sjæl" sammen med mange andre i storsalen på Chateau Neuf var helt klart morsomt, og jeg hadde det hyggelig en god stund. Problemet kom etterhvert, da jeg innså at noe manglet. Panda manglet.

Den følgende videoen er derfor dedikert til Panda:

1 comment:

  1. *sound of a heart "breaking"*
    I'd love to have been there to sing with you. I love Trond-Viggo, and I've put Christopher Schau out of words. That was so much fun. I miss you hun!

    ReplyDelete