Monday 15 February 2010

Hjemme og tilbake til norsk

Siden man blogget sist har mye skjedd. Jeg ble utbrent av skolen, økonomien ser ikke så pen ut som man kunne ønske og følelsene for deg kjære Trampe er overveldende!
Det er mye man kan si og skrive, men jeg vet ikke hva jeg egentlig skal si for jeg begynner en ny vei innen blogging. Jeg vet ikke om jeg noen gang har vært det, men nå vil jeg ikke være utleverende om hvem jeg er når jeg blogger. Jeg vil ikke bli en typisk "tennåringsblogger" som skriver relativt overfladisk.
Men hva skjer nå for tiden;
jeg prøver å få livet på plass i en sykemeldt/arbeidsløs tilværelse. Klær vaskes, ting strikkes, jeg finner min plass i leiligheten til Trampe (som kanskje er litt min óg?), jeg er reltaivt pengelens og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med tiden som er nå mens jeg drømmer om framtiden.

Til slutt vil jeg bare si dette til deg Trampe;




Panda

No comments:

Post a Comment